چگونه از لحاظ ظاهری جذاب تر باشیم (۳ روش ویژه آقایان)-هوران

چگونه از لحاظ ظاهری جذاب تر باشیم (۳ روش ویژه آقایان)

داشتن ظاهری جذاب،هدف بسیاری دیگر از مردان به جز شما میباشد.داشتن جسمی خوب و سلامت ذهن ، باعث میشود شما نسبت به طوری که به نظر میرسید، اعتماد به نفس داشته باشید و در طول روز خوشحال تر باشید.اگرچه سلیقه ها متفاوت است و زیبایی در نهایت در چشمان بیننده است ، مراحلی وجود دارد که شما میتوانید روز به روز طی کنید تا شما در نظر عموم مردم جذاب تر به نظر برسید.

بوسیله آگاه بودن از اینکه “دیگران شما را چگونه تصور میکنند” و “کار بر روی ارتقای وضعیت ظاهری” داشتن ظاهری جذاب برای هر کسی هدفی قابل دسترس خواهد بود.


روش اول: جذابیت صورت خود را افزایش دهید!

بیشتر بخوابید

اگر شما به اندازه کافی نخوابید و یا خواب شما در طول شب دچار تداخل شود، چین چروک پیشانی شما افزایش می یابد و چشم ها و گونه های شما در صورتی که پوستی روشن داشته باشید، قرمز تر خواهد بود.سعی کنید اگر شب به اندازه کافی نمیخوابید، زودتر به رختخواب بروید.

اگر خواب شما در طول شب به خاطر شرایط پزشکی مانند آپنه خواب(ایست تنفسی در خواب) و یا داشتن بیخوابی ، دچار تداخل میشود، با دکتر خود درباره درمان هایی که میتواند به شما کمک کند تا استراحت شبانه خوبی داشته باشید ، مشورت کنید.

.بزرگسالان بین سن ۶۴-۱۶ به هفت الی نه ساعت خواب شبانه نیاز دارند،در حالی که کودکان به هشت الی ده ساعت خواب شبانه نیاز دارند.

جذاب


موهایتان را اصلاح کنید

در صورتی فکر میکنید که یکنواخت شده اید و نمیتوانید ظاهرتان را تغییر دهید،به فکر اصلاح موی سر خود با مدل جدید باشید.اگر فکر میکنید.اگر همیشه یک مدل یک شکل داشته اید، تعجب خواهید کرد اگر ببینید این چقدر میتواند ظاهر شما تغییر دهد.موی شما به حالت صورت شما کمک میکند.پس به شکل های صورت خود فکر کنید و چگونه میتوانید آن ها خوشایند کنید.

.به عنوان مثال اگر شما فک بزرگی دارید،این ممکن است نظر خوبی باشد که موهای خود را از طرفین رشد دهید تا صورت شما متعادل شود.

.مدل موهای مختلف را امتحان کنید و از دوستان خود بپرسید کدام بهترین است.

.از متخصص مد(یا آرایشگر) بخواهید که به شما پیشنهاد دهد،میتوانید اینگونه بپرسید:”من به دنبال یک ظاهر شیک و سطح بالا هستم،آیا شما ایده ای دارید؟”

.اگر شما مدل موی یک بازیگر و یا خواننده را دوست دارید،عکسی از او همراه ببرید و ببینید آیا آرایشگر میتواند آن را برای  شما جور بسازد.


به رشد دادن ریش ها توجه کنید

رشد دادن ریش میتواند شما را جذاب تر بکند.همه ی این به تناسب و شکل بندی صورت و مهارت شما در رشد ریش صورت بستگی دارد.ریش صورت پرپشت و یا ریشی که حدود ۱۰ روز تراشیده نشده بیشترین جذابیت را داراست.

بشتر ببینید
چرا هر خانه باید 1 ترازوی دیجیتال داشته باشد؟

.اگر ریش های شما به صورت نا متناسب رشد میکند،به اینکه به صورت تمیز تراشیده بمانند، توجه کنید و یا سعی کنید ریش بزی بگذارید.

.رشد دادن ریش ها میتواند گونه های شما پهن تر جلوه دهد.

جذاب


پوست خود را تمیز نگه دارید

پوست تمیز نشان میدهد شخصی شاداب و سالم است، در حالی که پوست دارای آکنه میتواند برای برخی مردم دلسرد کننده باشد.صورت خود را هر روز بشوئید و سعی کنید جوش ها و خراش صورتی که روی پوست شما قرار دارد، شناسایی کنید.

اگر شما مشکلات بزرگی در رابطه با تمیز نگه داشتن پوست خود دارید،به فکر تغییر در رژیم غذایی خود باشید بطوریکه بیشتر شامل میوه جات و سبزیجات را باشد و یک وقت ویزیت با یک متخصص پوست بگیرید ، کسی که میتواند آکنه ها و جوش های صورت شما را تشخیص دهد و درمان کند.

.ثابت شده روغن زیتون،گوجه فرنگی و شکلات تلخ میتوانند درخشندگی پوست را بهبود دهند.

.مصرف زیاد غذاهای ناسالم و سرشار از قند میتواند باعث خراب شدن پوست بشود.

 


روش دوم: جذاب لباس بپوشید!

لباسی بپوشید که در آن اعتماد به نفس داشته باشید

زمانی که شما لباس های خوش تیپ بپوشید، احساس خوبی خواهید داشت.احساس اعتماد به نفس و راحتی ظاهر شما را در نظر مردم دیگر جذاب تر نشان خواهد داد.سعی کنید لباس های خوشایندتری نسبت به کسانی که اطراف شما هستند بپوشید.

مطمئن شوید که لباس های شما به اندازه تن شما باشد و خیلی تنگ و یا شل نباشد.اگر شما هیچ حس مدی ندارید و یا مطمئن نیستید که چه بپوشید، از یک دوست و یا مسئول فروش بخواهید شما را راهنمایی کند.

.لباس های خود را تمیز، اتو کشیده و مرتب نگه دارید.در اکثر موارد این ظاهر شما را جذاب تر نشان میدهد.

.اینکه لباس های خوش پوش تری بپوشید بسیار مهم تر از این است که لباس های گران تری بپوشید.همیشه مطمئن باشید که لباسی که میپوشید مناسب اندازه شماست.اگر اندازه نباشند، به فکر پیدا کردن یک خیاط باشید.


لباس های قرمز و مشکی بپوشید

قرمز و سیاه جذاب ترین رنگ هایی هستند که مردان میتوانند بپوشند.پوشیدن این رنگ ها اهمیت حیاتی دارد که در نتیجه شما را پیش چشم مردم جذاب تر جلوه میدهد.قرمز و سیاه نشان دهنده ی سلطه داشتن،جذابیت و جنگندگی در مردان میباشند و میتوان ظاهر شما را ارتقا دهد.

بشتر ببینید
4 دلیل بی‌توجهی مردان به بهداشت روان خود

.شکل لباس پوشیدن شما همچنان موضوع مهمی است بدون توجه به رنگ آن ها.اگر شما نامتناسب و

یا ضد اجتماعی به نظر برسید ، عموم مردم ممکن است شما را جذاب به حساب نیاورند.


خودت باش

هر چند طی کردن این مراحل به شما کمک خواهد کرد در نزد عموم مردم با جذابیت بیشتر ظاهر شوید، اینکه خودتان باشید نیز نقش کلیدی در اینکه مردم چگونه شما را تصور کنند، خواهد داشت.پوشیدن لباس نامتناسب که  احساس فشار و و یا غیر عادی بودن ایجاد میکند، به اعتماد به نفسی که نشان میدهید، صدمه خواهد زد.اینکه خودتان باشید، جذابیت شما را پیش دیگران ارتقا خواهد داد.

 


روش سوم: روی اندام خود کار کنید!

۱. یک طرز ایستادن خوب داشته باشید

یک طرز ایستادن را بوسیله عقب نگه داشتن شانه ها و بالا نگه داشتن سر ، حفظ کنید.شل راه رفتن و یا طرز ایستادن بد نشان دهنده ی کمبود اعتماد به نفس است و جذابیت شما را برای دیگران کمتر میکند.در طول روز بوسیله آگاهی از اینکه انحنای پشت شما هنگام ایستادن و نشستن چگونه است ، طرز ایستادن خوب را تمرین کنید.زمانی که متوجه شدید خودتان را شل کرده اید، حالت ایستادن خود را اصلاح کنید.

.اگر شما گرایش به خم شدن به جلو دارید، تغییر رفتار ممکن است مقداری زمان ببرد.


۲. بصورت منظم ورزش کنید

عضلات ورزیده ، به عنوان جذاب ترین نوع بدن برای اکثر مردان تلقی میشود.سعی کنید میزان شاخص چربی و عضلات بدن را در رنج ۱۶% چربی و ۸۰% عضله برای ظاهر جذاب تر حفظ کنید.مربی شخصی بدنسازی قادر به محاسبه شاخص چربی و عضلات شما است.ماندن در یک رده وزن متعادل کاری دشوار به حساب می آید.به باشگاه سر بزنید و یا در خانه ورزش کنید تا یک بدن ورزیده و عضلانی بدست آورید.

.ورزش های هوازی انجام دهید، مثل دویدن همراه با تمرینات وزنه ای مثل پرس تخت،پرس پا،اسکوات و کرلینگ

.همچنین شما میتوانید به یک تیم ورزشی ملحق شوید و یا سرگرمی فعال داشته باشید تا بدن خود را ورزیده کنید.

.ورزش هایی که به شما کمک میکند اندام ورزیده داشته باشید، شامل صخره نوردی و شنا میشوند.

.ذائقه افراد متفاوت است و برخی ممکن است اندام ورزیده را نپسندند.

.ورزش باعث داشتن پوستی شاداب  میشود و به شما کمک میکند شخص سالم تری شوید.

.برخی آقایان نمیتوانند اندام ورزیده به دست بیاورند،اما این مشکلی نیست.همچنان که شما روی هدف خود کار میکنید،تغییرات شما چنان که جذابیت شما بالا میرود ، احساس میشود.

بشتر ببینید
لباس شما شیوه زندگی و شخصیت‌تان را نشان می دهد

۳. اگر پوست شما در حالت عادی رنگ پریده است، برنزه کنید

برنزه بودن  با توجه به استاندارد های زیبایی شناختی توسط مردم قرن اخیر جذابیت به حساب می آید.برای برنزه شدن میتواند زیر آفتاب لم بدهید،به سالن برنزه کردن بروید و یا از اسپری موضعی برنزه کردن برای خود استفاده کنید.آفتاب گرفتن تنها راه برنزه کردن نیست.

خوردن سبزیجات خاص به شما چیزی را میدهد را که به عنوان برنزه کاروتنوئید شناخته میشود،که زمانی که این با ملانین جفت میشود شما را جذاب تر خواهد کرد.برای دریافت کاروتنوئید ها مطمئن شوید که به طور منظم میوه جات و سبزیجاتی مثل سیب زمینی شیرین،آب گوجه فرنگی،هویج،فلفل قرمز،طالبی و ملون میخورید.

.برنزه کردن با اشعه UV باعث سرطان میشود.

.بعضی مواقع برنزه کردنی که از طریق دریافت کاروتنوئید ایجاد میشود، به عنوان درخشندگی پوست شناخته میشود.

.علاوه بر اینکه کاروتنوئید ها شما را جذاب تر میکند برای سلامتی شما نیز مفید است.


۴. بهداشت مناسب داشته باشید

حفظ بهداشت شخصی یک عامل مهم است وقتی که شما درباره جذابیت جسمانی خود صحبت میکنید.اگر شما بوی بدی بدهید و یا آلوده به نظر برسید دیگران شما را منفی تصور خواهند کرد.چیزهایی مثل بوی بد و لباس نا مرتب اغلب مردم را دلسرد خواهد کرد.فراموش نکنید که از خوش بو کننده زیر بقل استفاده کنید و هر روز دوش بگیرید و خود را بشوئید.دندان های خود را مسواک تا دهانتان بوی خوبی بدهد.

.رعایت بهداشت شخصی مناسب میتواند از موقعیت های آسیب زا برای سلامتی مثل شپش سر،بیماری پای ورزشکار و عفونت های مسری جلوگیری میکند.

جذاب


نتیجه گیری

زیبایی در قرن حاضر به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های مردم شناخته میشود، گسترش کلینیک های زیبایی گواه بر این مدعاست.هر چند که زیبایی به چشمان بیننده بستگی دارد و هر کس با توجه به ذائقه و علایق خود زیبایی را تعریف میکند ولی فاکتور های عمومی وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر در چشم عموم مردم میشود.

با مراقبت از سلامت خود و رسیدگی به وضعیت ظاهری و بهداشتی خود تا حدودی زیادی میتوان به فاکتور هایی که عموم مردم برای جذابیت در نظر میگیرند نزدیک تر شد و با اعتماد به نفس و خوشحالی بیشتر زندگی کرد.


منابع:

۱.http://my.clevelandclinic.org/health/healthy_living/hic_Stress_Management_and_Emotional_Health/hic_Fostering_a_Positive_Self-Image

۲.http://www.healthguidance.org/entry/16417/1/Physical-Traits-That-Are-Universally-Attractive-in-Men-and-Women.html

۳.https://www.wikihow.com/Be-More-Physically-Attractive-(Men)

۴.https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D9%86%D9%81%D8%B4


در انتها امیدواریم که از مطلب «چگونه از لحاظ ظاهری جذاب تر باشیم (۳ روش ویژه آقایان)» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.


۱۴ , مهر ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید