۱ نکته مهم!مولتی ویتامین‌ها مفیدند، اما گاهی آسیب‌زا !-هوران

۱ نکته مهم!مولتی ویتامین‌ها مفیدند، اما گاهی آسیب‌زا !

رایج ترین مکمل موجود که در میان مردم استفاده می شود مولتی ها می باشند. طی چند دهه گذشته محبوبیت آن ها در سراسر جهان افزایش یافته است و افراد بسیار زیادی آنها را مصرف می کنند.

بسیاری از افراد بر این باورند که مولتی‌ها می توانند سلامتی را بهبود بخشند ، عادتهای غذایی ضعیف و ناسالم را جبران کنند و حتی خطر ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش دهند.


به طور کلی می توان گفت که هیچ کدام از باور های موجود در جمله بالا صحیح نمی باشند. مولتی ویتامین ها لزوما نه برای سلامتی مفید بوده و حتی ممکن است در بعضی از موارد آسیب زا باشند.

1 نکته مهم!مولتی ویتامین‌ها مفیدند، اما گاهی آسیب‌زا !


نظر پزشکان در مورد مولتی ویتامین

پزشکان و متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که در صورت کمبود یک ماده مغذی خاص مواد غذایی سرشار از آن را مصرف کرده و در صورت لزوم از مکمل های خود آن ماده مغذی یا ویتامین استفاده کنید.

1 نکته مهم!مولتی ویتامین‌ها مفیدند، اما گاهی آسیب‌زا !


مصرف مولتی ویتا در کنار یک رژیم غذایی ضعیف در سلامتی شما هیچ تاثیری نداشته و حتی در جبران مواد غذایی مورد نیاز بدنتان نیز چندان نقشی ایفا نخواهد کرد.

چاقی


در مجموع اگر زندگی ای سالم و پر از سلامتی می خواهید می توانید آن را با یک رژیم غذایی کامل و البته ورزش به دست آورید. بزرگترین چیزی که یک مولتی ویتا می تواند به شما بدهد یک ادرار پر از ویتامین است.


منبع: طلا

در انتها امیدواریم که از مطلب « مولتی ویتامین‌ها مفید اما گاهی آسیب‌زا! » خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.

بشتر ببینید
5 روش تضمینی برای از بین بردن نفخ شکم

۳ , شهریور ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید