۴ راه خوش استایل شدن مردان-هوران

۴ راه خوش استایل شدن مردان

هیچکس خوشتیپ به دنیا نیامده است بلکه افراد خوشتیپی که اطرافمان می بینیم با ایده گرفتن های بسیار و دانستن نکات خوشتیپ شدن به اینجا رسیده اند.

همه آقایان توانایی خوش استایل شدن را دارند فقط باید با عادت های مردان خوش استایل آشنا شوند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مردان مسن


سایز خود را بشناسید تا استایل خوبی را حفظ کنید

مهمترین نکته ای که شما را در داشتن تیپی جذاب کمک میکند این است که سایز اندام تان را بدانید و همیشه لباس هایی که فیت تنتان هستند را خریداری کنید, اگر هم سایز خود را نمیدانید برای پیدا کردن آن وقت بگذارید. چند سایز مختلف را پرو کنید و لباسی که درست اندازه تان است را بخرید.


کم لباس بخرید

خوش استایل بودن به این معنی نیست که هزاران مدل لباس مختلف داشته باشید. شما باید بدانید چگونه حرفه ای خرید کنید تا با داشتن کمترین لباس ها هم خوشتیپ شوید مثلا پیراهن های آکسفورد به رنگ هایی مانند سفید و آبی آسمانی بخرید که تکراری نمی شوند و به راحتی با هر چیزی ست می شوند.


بدون برنامه ریزی لباس بپوشید

لازم نیست از شب قبل برنامه ریزی کنید که چی بپوشید و کدام لباس ها را با هم ست کنید، بد نیست گاهی بدون برنامه ریزی و به سرعت لباس انتخاب کنید البته اگر کمد لباس تان مرتب باشد این کار امکان پذیر است.


اکسسوری فراموش نشود

اکسسوری ها را دست کم نگیرید. آقایان خوش استایل همیشه از اکسسوری هایی مانند ساعت مچی، عینک آفتابی به خوبی در استایل شان استفاده می کنند.

بشتر ببینید
3 روش ویژه برای خوش عکس شدن آقایان

خوش عکس


عادت های آقایان خوش 

آرایشگر مخصوص خودشان را دارند
اعتماد به نفس دارند
مدل مو و ریش مناسب
ورزش می کنند
خیاط مخصوص خودشان را دارند

خوش عکس استایل


در انتها امیدواریم که از مطلب «راه های خوش استایل شدن مردان» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.


۲۰ , مرداد ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید