۱ راهنمای خوب برای قیمت و تزئین ماشین عروس-هوران

۱ راهنمای خوب برای قیمت و تزئین ماشین عروس

ماشین یکی باز ملزوماتی است که در مراسم ازدواج در مراحل آخر به فکر آن می‌افتند. برای این کار شرکت‌هایی هستند که ماشین کرایه می‌دهند. این اتفاق برای کسانی که وسیله نقلیه ندارند، بسیار خوب است؛ اما اگر خودتان ماشین دارید و برای گل زدن و بردن عروس خانم در آن شب استثنایی می‌خواهید ماشینی مدل بالاتر و یا قدیمی و خاص داشته باشید، شرکت‌های کرایه‌دهنده ماشین‌ها در خدمت شما هستند. در ادامه این مقاله از وب سایت هوران همراه ما باشید.

اگر کلیت مراسم را هم به کیترینگ‌ها و موسسات خدمات مجالس سپرده‌اید که خیال‌تان راحت باشد همه چیز را با سلیقه شما فراهم خواهند کرد و در عوض پولش را خواهند گرفت.

اگر تجربه‌اش نکرده باشی به نظرت فقط مرکبی است که قرار است یک صبح تا شب با تو باشد و در خاطرات و عکس‌هایت جایی پیدا کند. اما ماشینی که به نام «عروس» مزین شده چیزی فراتر از همه اینهاست. ماجرا فقط هم خرج و مخارج نیست، که اگر بخواهید شل بدهید سر به آسمان خواهد زد. ماجرا این است که آن همراه آهنی یکی از اجزای بسیار تعیین کننده و تاریخ‌ساز در شب سرنوشت شما است.


راهنمای قیمت و تزئین ماشین عروس

موضوعی که خانم‌ها خوب می‌دانند راحت نباید از کنارش گذشت. برای همین هم هست که تزئین زیبای ماشین عروس بسیار مهم خواهد بود. اگر گمان می‌کنید که نباید جدی‌اش گرفت، یا به این دلیل است که تجربه روز عروسی را ندارید، یا سلیقه ندارید، یا زن نیستید! فقط گمان کنید که وقتی اتومبیل گل‌آذین شما وارد باغ می‌شود یا در مقابل در تالار توقف می‌کند و خیل میهمانان قرار است شما را برای اولین بار ببینند که در آن هیبت پیاده می‌شوید، چی از ذهن‌شان خواهد گذشت.

بشتر ببینید
4 نکته برای انتخاب و خرید حلقه نامزدی

به فکر آن آخر شب باشید که در کنار همسرتان مهمترین موجودات روی زمین هستید و توجه همه جهان به شماست؛ اتومبیلی که بین آن همه بدرقه‌کننده یکه و تنهاست و باید بدرخشد. به تصاویری بیندیشید که دوربین‌ها ثبت می‌کنند و تا آخر عمر با شما خواهند ماند.

اگر بتوانید فروتنانه همه این‌ها را ندیده بگیرید و در انتخاب یک اتومبیل و تزئینات‌اش برای روز و شب عروسی وسواس به خرج ندهید باید به شما مدال افتخار داد. در غیر این صورت روز‌ها و ساعات طولانی و طاقت‌فرسایی برای برگزیدن و مجلل کردن ماشین یگانه زندگی‌تان در پیش دارید.

اگر از ماشین خود یا بستگانتان به عنوان ماشین عروس استفاده می‌کنید و یا از شرکت‌های کرایه ماشین، ماشین مورد علاقه‌تان را اجاره می‌کنید، فرقی ندارد فقط لازم است ماشینتان تزئینی خاص و به یاد ماندنی داشته باشد.


هزینه‌ی تزئین ماشین عروس

تزئین کردن ماشین عروس بستگی به فصل و مناسبت و محله گل‌فروشی دارد. گل، گل است و شمال و جنوب تهرانش فرق نمی‌کند. این که گل‌فروش با سلیقه باشد، مسئله‌ای بسیار مهم است و ربطی هم به هیچ جای ایران ندارد. البته گل‌فروشی‌های معروف و شمال شهری طبعا پول بیشتری دریافت می‌کنند.

در اعیاد و مناسبت‌هایی مثل نیمه شعبان، عید نوروز و روز عقد حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گل گران می‌شود. در نتیجه تعرفه تزئین ماشین عروس‌ها فرق می‌کند و قیمت بالاتر می‌رود. تزئین ماشین عروس کاملا سلیقه‌ایست و به راحتی می‌توان هزینه اش را پایین آورد. پس شما می‌توانید با نوع گل و تزئینی که انتخاب می‌کنید، هزینه را خودتان تعیین کنید.

بشتر ببینید
ویژگی های 1 آرایشگاه داماد خوب

رنگ‌بندی گل ماشین

اگر می‌خواهید ماشین عروس‌تان کار دست خودتان باشد (یعنی با سلیقه عروس و داماد باشد) باید به این نکته توجه داشته باشید که چه رنگ‌هایی را کنار هم می‌گذارید. گاهی نگاهی به فصل هم می‌تواند ایده‌ای به شما بدهد. هارمونی رنگ‌ها را بشناسید.

تزیین ماشین عروسی باید با تزئین ماشین نامزدی فرق داشته باشد. می‌توان برای مراسم نامزدی که مراسمی خودمانی‌تر و ساده‌تر است، از تزئین‌های تور و پاپیون استفاده کرد که خیلی هم زیبا هستند. در میان این تزئین‌ها هم می‌توان از گوی‌های رنگی براق یا گل به تعداد کم استفاده کرد. برای مراسم عروسی هم می‌توان از گل‌های رنگ روشن (اگر ماشین تیره است) و گل‌های رنگارنگ (اگر ماشین رنگ روشنی دارد) استفاده کرد.

بعضی از عروس خانم‌ها دوست دارند که گل‌های ماشین عروسشان با گل‌های دسته گلشان ست باشد که این هم ایده‌ی شیک و قابل اجرا است.

1 راهنمای خوب برای قیمت و تزئین ماشین عروس


سراغ گل‌های گران نروید

ماشین عروس را به راحتی می‌توان با استفاده از گل‌های ارزان‌تر که زیبا هستند، با سلیقه شخصی تزئین کرد. فقط در این کار باید به هارمونی رنگ‌ها دقت داشته باشیم و اینکه گل‌ها را متناسب با رنگ ماشین انتخاب کنیم. مهارت گل فروشی هم برای انتخاب ارزان‌ترین وزیباترین گل‌ها برای ماشین عروس نکته‌ی مهمی است که باید دقت کنید.

یک گلفروشی با تجربه و منصف می‌تواند با انتخاب بهترین گل‌ها و در عین حال ارزان‌ترینشان ماشین عروس رویاییتان را بسازد.

هر گلی درجه یک، دو و سه دارد. گل‌های هلندی و تایلندی معمولا گران‌قیمت هستند. ارکیده گران‌ترین گلی است که در تزئین ماشین‌های عروس به کارمی‌رود. اکثر عروس و داماد‌ها برای تک بودن تزئین ماشین شان گل ارکیده را انتخاب می‌کنند.

بشتر ببینید
راهنمای کامل انتخاب آتلیه عکس و فیلم عروس 1

1 راهنمای خوب برای قیمت و تزئین ماشین عروس


گل مصنوعی برای زمستان

اگر در یخبندان زمستانی به سر می‌برید و مراسم‌تان در روز‌های سرد زمستانی یا روز‌های داغ تابستان است بدانید که گل‌های ماشین دوام زیادی نخواهند آورد و سر ۳ ساعت یا یخ می‌زنند یا پژمرده می‌شوند.

در این زمان می‌توان از گل‌های مصنوعی استفاده کرد که خیلی شبیه نوع اصل‌شان هستند. این گل‌ها با اینکه گران‌تر هستند، اما نگرانی اینکه ماشین عروستان زیبایی اش را تا آخر شب حفظ کند را از بین می‌برند. در آخر هم می‌توانید این گل‌ها را بعد از باز کردن از روی ماشین در گلدانی در خانه‌تان داشته باشید. گل‌های ارکیده و هرگونیای مصنوعی جانشین مناسبی برای نوع طبیعی‌شان هستند.

ماشین عروس

در آخر لازم است متذکر شویم که اگر می‌خواهید شب عروسیتان با ماشین عروسی زیبا، رویایی و به‌یادماندنی شود، باید یک گل‌فروشی باتجربه و باسلیقه را انتخاب کنید.


۱۵ , مرداد ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید