۳ راه برای خرید دئودورانت و ضدتعریق مردانه و زنانه-هوران

۳ راه برای خرید دئودورانت و ضدتعریق مردانه و زنانه

خرید دئودورانت و ضد تعریق مردانه و زنانه یکی از وسایل بهداشتی ضروری در فصل‌های گرم سال است، چرا که با رعایت بهداشت، کمتر دچار تعریق می‌شوید یا بوی ناخوشایندی نمی‌دهید. با این حال پیش از خرید دئودورانت یا ضد تعریق مردانه یا زنانه بهتر است تفاوت این دو را بدانید. در ادامه این مقاله از سایت هوران همراه ما باشید.

دئودورانت مانع تعریق شما نمی‌شود و شما حتی با استفاده از مام به طور طبیعی عرق می‌کنید. اما با ترکیبات روغن، اسانس‌های معطر و الکل، بوی ناخوشایند تعریق را از بین می‌برد. در این صورت به افرادی که نمی‌خواهند مانع یک رفتار طبیعی بدن همچون تعریق بشوند و در عین حال نمی‌خواهند بوی بد بدهند، خرید دئودورانت مردانه را توصیه می‌کنیم.

همان گونه که از نام مام ضد تعریق زنانه یا مردانه مشخص است، این محصول برای مدت زمانی مانع تعریق زیر بغل می‌شود. در نتیجه ترکیباتی همچون آلومینیوم و اسانس عطری نه‌تنها مانع عرق کردن زیر بغل می‌شوند، بلکه بوی ناخوشایند عرق نیز نمی‌دهید.


بسیاری از آقایان و خانم‌ها زمانی که دچار تعریق در ناحیه زیر بغل می‌شوند، به یاد استفاده از مام یا دئودورانت می‌افتند که در این اقدام نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود. بدترین حالت ممکن آن است که دچار تعریق شده باشید و روی بوی ناخوشایند تعریق اسپری یا عطر بزنید.

این اقدام بوی ناخوشایند تعریق را بدتر می‌کند و بهتر است تنها با حمام رفتن این مشکل را حل کنید. علاوه بر این، توصیه می‌کنیم از مام زنانه یا مردانه یا مام پس از حمام استفاده کنید. چرا که پوستتان پس از حمام تمیز است و هنوز بوی بدی از تعریق حاصل نشده است. دئودورانت و مام کمک می‌کنند تا از تعریق و بوی ناخوشایند آن جلوگیری کنید و لباس‌هایتان نیز بو نگیرد.

بشتر ببینید
4 دلیل بی‌توجهی مردان به بهداشت روان خود

3 راه برای خرید دئودورانت و ضدتعریق مردانه و زنانه


انواع دئودورانت و ضدتعریق مردانه و زنانه را بشناسید

دئودورانت یا ضد تعریق مردانه و زنانه انواع گوناگونی دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان آن را تهیه کنید. برای مثال دئودورانت رولی، اسپری یا صابونی در گروه پرطرفدار و پرفروش این محصول بهداشتی قرار دارند.

دئودورانت یا مام رولی زنانه یا مردانه از یک مایع غلیظ و سر رولی تشکیل شده که پس از استفاده احساس می‌کنید زیر بغلتان خیس است. اما نگران نباشید، چرا که مام رولی پس از چند دقیقه خشک می‌شود و دیگر رطوبت آن را احساس نخواهید کرد.

دئودورانت صابونی یا جامد، جنسی همچون صابون دارد که احساس رطوبت زیر بغل ایجاد نمی‌کند، اما یکی از مشکلات آن ایجاد لکه روی لباس است. البته در صورتی که پس از استفاده از دئودورانت صابونی لباستان را به تن نکنید و کمی صبر کنید، لکه روی لباستان ایجاد نمی‌شود.

بسیاری تصور می‌کنند که دئودورانت اسپری همان اسپری خوش‌بوکننده معمولی است. اما این نوع دئودورانت با اسپری خوش‌بوکننده متفاوت است و مانع تعریق یا بوی بد عرق می‌شود. همچنین اسپری دئودورانت ماندگاری بالایی دارد و زودتر خشک می‌شود.


ضدتعریق یا دئودورانت زنانه و مردانه ضد حساسیت تهیه کنید

3 راه برای خرید دئودورانت و ضدتعریق مردانه و زنانه

بسیاری از افراد پوست حساسی دارند و ممکن است با استفاده از دئودورانت یا ضد تعریق دچار حساسیت پوستی یا التهاب شوند. معمولاً بسیاری از افراد موی زیر بغل خود را می‌تراشند و ممکن است پس از استفاده از این محصول دچار سوزش یا قرمزی شوند.

از این رو ضد تعریق یا مام مردانه و زنانه را همچون عطر مردانه، اسپری، کرم و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی برای ۷۲ ساعت تست کنید و در صورتی که دچار حساسیت نشدید، استفاده آن را ادامه دهید. با این حال به دلیل رعایت قوانین و اصول بهداشتی، هیچ مرکز خریدی محصولات بهداشتی آقایان و خانم‌ها را پس از استفاده پس نمی‌گیرد.

بشتر ببینید
علل و درمان کاهش میل جنسی مردان

ضدتعریق یا مام اصل بخرید

این روزها محصولات آرایشی و بهداشتی زنانه و مردانه تقلبی بیشتر از همیشه در بازار به فروش می‌رسد و افراد کمی می‌توانند تفاوت میان محصول اصل را از تقلبی تشخیص دهند. از این رو شما باید مام یا ضد تعریق را از یک فروشگاه مطمئن و معتبر تهیه کنید.

دئودورانت


معمولاً یک فروشگاه‌ آنلاین لوازم آرایشی سعی می‌کند با محصولات اصل و برندهای معتبر و باکیفیت، اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. در این صورت سعی کنید از فروشگاه آنلاین معتبری خرید کنید که کاربران بسیاری از خرید از فروشگاه اینترنتی مورد نظر رضایت داشته باشند.

همچنین خرید اینترنتی مام یا ضد تعریق این مزیت را به همراه دارد که شما می‌توانید اطلاعات تمام محصولات را بررسی کنید، از نظر و تجربیات دیگر مشتریان آگاه شوید، قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و از میان برندهای مختلف، محصول مورد نظر و دلخواهتان را انتخاب و تهیه نمایید.

منبع خبر : تابناک با تو

۱۳ , مرداد ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید