تاثیر کووید ۱۹ بر کسب و کار های مربوط با زیبایی-هوران

تاثیر کووید ۱۹ بر کسب و کار های مربوط با زیبایی

پس از  آمدن ویروس کووید ۱۹ زندگی انسان دست‌خوش تغییر شد و بسیاری از مشاغل و کسب و کار به تعطیلی انجامید و در مقابل بسیاری دیگر از کسب و کارهای جدید پا به عرصه آورد. یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از ویروس کووید ۱۹ حفظ حداقل فاصله اجتماعی و حضور کمتر در جامعه می باشد.

از آنجایی که ویروس کووید ۱۹ به پاندمی همه گیر تبدیل شده است بنابراین لازم است که همه ما روش‌های خود مراقبتی و محافظت از خود در برابر این ویروس را به کار بگیریم تا بتوانیم از ابتلاء خود به این ویروس جلوگیری کنیم.


یکی از مشاغلی که پس از پدید آمدن کووید ۱۹ مراجعه به آن‌ها کمتر از قبل شد مشاغل حوزه زیبایی بود. این مشاغل که نقش و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره فرد و زیباتر جلوه دادن او داشت پس از پدید آمدن این ویروس به دلیل ترس از آلودگی به ویروس تا حدود زیادی به تعطیلی انجامید و یا مراجعه به این مرکز بسیار کمتر از قبل شد.
در این مقاله سعی داریم شما را با کسب‌وکارهای حوزه زیبایی که پس از شیوع ویروس کووید ۱۹ در جهان دست‌خوش تغییر شد و یا به تعطیلی انجامید آشنا کنیم.


آرایشگاه ها در دوران کووید ۱۹

آرایشگاه ها یکی از مراکزی بود که پس از پدید آمدن ویروس کووید ۱۹ به تعطیلی انجامید و یا از پذیرش افراد با یکدیگر خودداری کرد و یا با پذیرش افراد به صورت جداگانه و رعایت پروتکل های بهداشتی سعی کرد که به کار خود ادامه دهد اما به دلیل و شیوع دوباره ویروس کرونا و ابتلا بسیاری از افراد در موج های بعدی کرونا این کسب و کار دوباره به تعطیلی منجر شد.

بشتر ببینید
قرنطینه چه تاثیری بر روی سلامت روان دارد؟

عدم رعایت پروتکل‌ها در آرایشگاه ها می تواند نقش و تاثیر بسیار زیادی در ابتلا به بسیاری از افراد به ویروس کنه داشته باشد در مقابل رعایت پروتکل‌ها می‌توانند در مهار هر چه زودتر ویروس کووید ۱۹ داشته باشند.

آرایشگری


مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو نیز که یکی دیگر از کسب و کار هایی می‌باشد که پس از شیوع ویروس کووید ۱۹ مراجعه به آن کمتر از قبل شد و بسیاری از افراد ترجیح دادند پس از مهار شدن ویروس کووید ۱۹ را نسبت به خدمات کاشت مو اقدام نمایند.

این مراکز و کلینیک‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و به‌کارگیری فاصله اجتماعی سعی در انجام خدمات رسانی دارند. این مراکز این امکان را فراهم کرده‌اند که افراد بتوانند به‌راحتی و به صورت آنلاین از مشاوره های پوست و مو این مرکز برخوردار شوند و تا حد امکان حضور کمتری در جامعه داشته باشند.


فراهم بودن امکان برخورداری از مشاوره آنلاین پوست و مو می تواند نقش و تاثیر بسیار زیادی در حضور کمتر مردم در جامعه و برخورداری از خدمات مورد نیاز به‌صورت آنلاین داشته باشد و در مهار هر چه زودتر ویروس کرونا موثر واقع شود.


مراکز جراحی زیبایی

شاید جالب باشد بدانید که این یکی دیگر از کسب و کار هایی که پس از شیوع ویروس کرونا مراجعه کنندگان کمتری را به خود اختصاص داد مشاغل مربوط با جراحی‌های زیبائی بود. ازآنجایی‌که بسیاری از مردم ترجیح می‌دادند که پس از مهار ویروس کرونا برای انجام این جراحی‌ها و خدمات زیبایی اقدام کنند

مشتری

مراجعه‌کنندگان این مراکز بسیار کمتر از قبل شد و تنها درصد کمی از افراد در زمان شیوع ویروس کرونا برای انجام جراحی‌های مربوط به زیبایی اقدام کردند و با رعایت پروتکل های بهداشتی سعی داشتند تا از ابتلاء خود این ویروس کرونا جلوگیری کنند. امروز این امکان فراهم شده است که افراد بتوانند به‌صورت آنلاین با پزشک معالج خود تماس برقرار کرده و دیگر نیازی به حضور در مطب و یا مراکز درمانی نباشد.

بشتر ببینید
اگر احساس طرد شدن دارید این 2 مورد را بخوانید

پزشکان مربوط با حوزه حفظ زیبائی این امکان را فراهم کرده‌اند که بیماران بتوانند به‌صورت آنلاین و بدون حضور در مطب با پزشک معالج خود ارتباط برقرار کنند.


مراکز آرایشی و بهداشتی

 یکی دیگر از مشاغلی که در حوزه کسب‌وکار پس از پدید آمدن ویروس کووید ۱۹ دچار آسیب شد کسب و کارهای مربوط با فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود. از آنجایی که پس از شیوع ویروس کرونا مراجعه به فروشگاه‌ها به طور چشمگیری کاهش یافت و مردم سعی کردند که با حضور کمتر در جامعه نقش و تاثیر بسیار زیادی در مهار ویروس کرونا داشته باشند مراجعه به فروشگاه‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به طور چشمگیری کاهش یافت.

این مراکز سعی کردند تا ما فراهم کردن فروش آنلاین بتوانند نقش و تاثیر بسیار زیادی در فروش محصولات خود به صورت آنلاین و جلوگیری از ازدحام و شلوغی داشته باشند تا بتوانند از این طریق در مهار ویروس کووید ۱۹ موثر واقع شوند.


با آنکه بسیاری از مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی پس از ظهور ویروس کرونا به تعطیلی انجامید اما برخی دیگر از این مشاغل با بهره‌گیری از روش‌ها و متدهای روز دنیا و با فروش آنلاین و بازاریابی آنلاین توانستند نقش و تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از ابتلا به بسیاری از افراد به ویروس کرونا داشته باشند و از تعطیلی کسب و کار  خود جلوگیری کنند.

مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به منظور برطرف کردن نیازهای مردم به لوازم آرایشی و بهداشتی توانسته است نقش و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و سلامت افراد جامعه داشته باشد.

بشتر ببینید
چگونه دعوا را کِش ندهیم و‌ به درک برسیم؟

این مرکز با بهره‌گیری از روش‌ها و متدهای روز دنیا و فراهم کردن شرایط خرید آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که تمامی افراد بتوانند بدون حضور در جامعه لوازم آرایشی مورد نیاز خود را خریداری نموده و از آن استفاده نمایند.

 

کووید 19


نتیجه گیری

همانگونه که قبلاً نیز اشاره شد امروز با شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن در جهان بسیاری از کسب و کار ها دچار تغییر شده و یا به تعطیلی انجامیده است. تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا حضور کمتر در جامعه و استفاده از پروتکل‌های بهداشتی می باشد.

بسیاری از مشاغل به دلیل حضور کمتر و رعایت پروتکل های بهداشتی دچار تغییر و یا دگرگونی شده‌است و با فراهم کردن حوزه آنلاین کسب و کار خود این امکان را فراهم کردند که افراد بدون نیاز به حضور در جامعه بتوانند از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شوند

مشاغل حوزه  زیبایی و سلامت از نسل این مشاغل می باشند که تلاش می‌کنند با فراهم کردن انس آنلاین مشاغل خود و بالا بردن کیفیت خدمات رسانی آنلاین خود نقش و تاثیر بسیار زیادی در مهار ویروس کرونا داشته باشند و از ابتلا بسیاری از افراد و این ویروس جلوگیری کند تا باشد که کرونا هر چه زودتر مهار شود.


در انتها امیدواریم که از مطلب «تاثیر کرونا روی کسب و کار های زیبایی» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.


۲۱ , مهر ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید