دندان‌پزشکی و ۷ نکته درباره جراح زیبایی دندان | هورآن

دندان‌پزشکی ، آنچه لازم است درباره جراح زیبایی دندان بدانیم

پزشک ها کار حساسی دارند. فک و دندان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره فرد داشته و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آن ها با به کارگیری روش‌های خاص و گاهی با انجام عمل جراحی سعی در زیبا کردن لبخند دارند. ‌‌پزشک ها و جراحان مربوطه با به کارگیری اعمالی مانند ارتودنسی، سیم کشی و جراحی فک سعی در زیباتر جلوه جلوه دادن چهره فرد به واسطه زیبایی لبخند آن دارند. جراحی دندان به هر گونه روش پزشکی که برای ساخت دندان مصنوعی و از بین بردن مشکلات مرتبط با فک، دندان و لثه انجام می‌گیرد گفته می‌شود.

انجام جراحی دندان روش‌های مختلفی دارد که در این مقاله سعی داریم شما را با روش‌های مختلف جراحی دندان که توسط جراح فک صورت می‌گیرد آشنا کنیم.

دندان

 


روش‌های مختلف جراحی دندان

انجام جراحی دندان روش‌های مختلفی دارد که در این مقاله سعی داریم شما را با روش‌های مختلف جراحی که توسط جراح فک  صورت می‌گیرد آشنا کنیم.


اندودنتیکس

اندودنتیکس یکی از روش‌های اساسی جراحی دندان محسوب می‌شود که شامل جراحی ریشه می‌باشد و معمولاً برای خروج ریشه به وسیله عمل جراحی انجام می‌گیرد.


فیبروتومی

فیبروتومی یکی دیگر از اعمال مهمی می باشد که توسط جراحان صورت می‌گیرد و معمولاً برای از  بردن فیبرهای اطراف دندان انجام می شود.


پروتز

یکی دیگر از اعمال کاربردی که توسط ‌پزشکان و جراحان مربوطه انجام می گیرد پروتز می باشد در پروتز یک دندان مصنوعی را به وسیله چسب‌های مربوط به دندان‌های همسایه متصل می‌کنند.

 


ایمپلنت

ایمپلنت یکی دیگر از روش‌های مورد استفاده توسط ‌ پزشکان و جراحان مربوطه است که با استفاده از یک عمل جراحی دستگاهی در استخوان قرار میدهند و مدتی بعد با استفاده از این وسیله یک دندان در دهان فرد مستقر میکنند.

بشتر ببینید
چرا نباید هلو را پوست‌کَنده بخورید؟!

پالپوتومی

پالپوتومی یکی دیگر از روش‌های رایج در میان پزشکان برای خروج عفونت محسوب می شود که بسیار کاربرد داشته و در گسترده وسیع انجام می گیرد.

‌پزشکان برای انجام خدمات مربوطه از روش‌ها و فرایندهای بسیاری استفاده می‌کنند که ما در این‌جا فقط چند روشی مورد استفاده در دندان ‌پزشکی را بیان کردیم. ابزارها و تکنولوژی‌های روز دنیا به ‌پزشکان برای انجام خدمات با بالاترین کیفیت ممکن کمک کرده و باعث شده‌اند که ‌ پزشک بتواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن مشکلات بیمار خود را بررسی و رفع نماید.

دندان‌پزشکان برای انجام اعمال مربوطه از مواد بی حسی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود فرد هیچ‌گونه دردی احساس نکرده و خدمات به بهترین نحو ممکن انجام گیرد.


ویژگی های یک ‌پزشک خوب

موفقیت و توانایی هر فرد در کسب و کارش مربوط به تجربه و مهارت آن می‌پاشد بنابراین فردی که در دوران تحصیل و اشتغال خود مهارت‌های بسیاری کسب کرده باشد و باتجربه باشد می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در کار خود مشغول شود.
دندان ‌پزشکی عمومی معمولاً شش سال طول می‌کشد و فرد در طول این شش سال با دانش‌های تئوری و مهارتی شغل و پیشه خود آشنا می شود پس از آن ها در دوره تخصصی شرکت کرده و جراحی دندان‌ پزشکی را به‌عنوان تخصص خود ادامه می دهد در این دوره نیست بر مهارت‌ها و توانایی‌های خود می افزایند.

 

دندان


مهارت بیشتر = نتیجه‌ی بهتر

معمولاً در میان ‌پزشکان و جراحان  کسانی که دارای مهارت و توانایی بالاتر این بوده و همچنین نسبت به سایرین از تجربه بیشتری نیز برخوردار باشد می‌تواند به‌عنوان بهترین فرد برای انجام خدمات پزشکی شما در نظر گرفته شود.

بشتر ببینید
10 باید و نباید برای زیبایی پوست صورت

بهترین گزینه

در این میان پزشک ان باتجربه که معمولاً سن و تجربه کاری بیشتری نسبت به سایر ‌پزشکان دارند می‌توانند بهترین گزینه برای مراجعه شما جهت انجام خدمات مرتبط با جراحی و مراقبت‌های قبل و بعد از جراحی باشد اما این بدین معنی نیست که پزشکان جوان از توانایی و مهارت زیادی برخوردار نیستند بلکه در بسیاری از موارد دیده شده است که ‌پزشکان جوان نیز دارای تجربه بسیاری در زمینه جراحی دندان‌پزشکی می‌باشند.


یافتن یک ‌پزشک خوب

حال این سوال  مطرح میشود که ما می توانیم ‌پزشک را در چه مکانی بیابیم؟
‌پزشکان معمولاً در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی و همچنین کلینیک‌های دندان‌پزشکی و مطب های شخصی مشغول به کار می باشند و شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به مرکز موردنظر از خدمات ‌پزشکی ارائه شده در این مراکز برخوردار شوید و با بدست آوردن زیبایی ازدست‌رفته لبخندتان بتوانید زیبایی بسیاری را به چهره‌تان هدیه دهید.


ریسک انتخاب یک ‌پزشک ناشی

ازآنجایی‌که دندان‌ها عضوی حساس در چهره فرد محسوب می شوند و انجام خدمات مربوط با آن‌ها بسیار حساس بوده و در صورت عدم مهارت فرد ‌پزشک ممکن است آسیب‌های بسیاری به فرد وارد شود بنابراین لازم است که شما قبل از مراجعه به پزشک مربوطه در رابطه با میزان توانایی و مهارت وی تحقیق کرده و اطلاعات بسیاری به دست آورید.

داشتن مهارت و توانایی ‌پزشک می‌تواند به شما کمک کنند که زیبایی را دوباره به چهره اتان بازگرداند و زیباتر از قبل نشان داده شوید.


انتخاب بر اساس اطلاعات صحیح

حال این سؤال مطرح می‌شود که فرد چگونه می‌تواند در رابطه با دندان ‌پزشک موردنظر تحقیق کرده و در رابطه با مهارت و توانایی آن اطلاعاتی بدست آورد؟
شما می توانید وام بر آنچه ابن من کسیم که دندانپزشک ممکن است سرطان در آن مشغول به خدمت رسانی است اطلاعات لازم و کافی را درباره مهارت و توانایی آن دندانپزشک به دست آورید همچنین می‌توانست با مراجعه به اینترنت و سرچ نام پزشک مربوطه از میزان توانایی و مهارت وی اطلاع یابید.

بشتر ببینید
علائم اوتیسم و روش تشخیص آن در کودکان

بنابراین اگر شما نیز برای بازگرداندن زیبایی به فکر مراجعه به ‌پزشک و جراحانی می‌باشید می‌توانید در مرحله اول ما مراجعه به اینترنت و مراکز مربوطه در رابطه با ‌پزشک مربوطه اطلاع یافته و با مراجعه به مرکزی که ‌پزشک مورد نظرتان در آن مشغول به خدمات رسانی می باشد از خدمات معمول برخوردار شده و می‌توانید به وسیله زیباتر کردن لبخندتان زیبایی بیشتری را به چهره تان هدیه دهید.


نتیجه گیری

زیبایی لبخند نقش و تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره فرد داشته و کمک می‌کند فرد با ارتقاء زیبایی چهره‌اش بتواند اعتماد به نفس خود را بالا برده و از چهره زیبای خود حس رضایت به دست آورد. بنابراین دست‌به‌کار شوید و برای یافتن یک ‌پزشک و جراح دندان پزشکی ماهر و توانا تلاش کنید و با یافتن پزشک مربوط زیبایی را به چهره خود بازگردانید.


در انتها امیدواریم که از مطلب «کشف علائم افسردگی در مردان» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.


۹ , مهر ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید