آب گوجه فرنگی، ۱ دارو برای درمان فشار خون بالا-هوران

آب گوجه فرنگی، ۱ دارو برای درمان فشار خون بالا

آب گوجه یکی از بهترین نوشیدنی های موجود می باشد که می توانید به طور روزمره آن را نوشیده و از خواص متعدد آن بهره مند شوید. پس از آب گوجه فرنگی را می توان یکی از بهترین نوشیدنی ها دانست.

گوجه


آب گوجه فرنگی که امروزه بسیار پر طرفدار شده است و حتی برخی از شرکت های تجاری نیز اقدام به تولید آن کرده اند یکی از بهترین دارو ها برای درمان فشار خون بالا می باشد.

البته به جز درمان فشار خون شما می توانید آب گوجه فرنگی را به عنوان یک نوشیدنی فوق العاده سالم و البته با قند بسیار پایین بنوشید.

آب گوجه فرنگی


آب گوجه فرنگی ویتامین c

آب گوجه سرشار از ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان ها می باشد. این نوشیدنی همچنین جذب آهن را افزایش داده و باعث تقویت سلامت و زیبایی پوست و البته سیستم ایمنی می شود.

این نوشیدنی فوق العاده همچنین منبع اصلی کاروتنوئید و لیکوپن می باشد که باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و سکته می باشد.

البته باید توجه داشته باشید که اگر آب گوجه را از بیرون تهیه می کنید از گزینه های با نمک پایین آن استفاده کنید چرا که به طور معمول آب گوجه های تجاری حاوی نمک بسیار بالایی می باشند.

چرا باید گوجه فرنگی بخوریم؟!


منبع: طلا

در انتها امیدواریم که از مطلب «آب گوجه فرنگی» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.

 

بشتر ببینید
6 خاصیت اعجاب انگیز بادرنجبویه

۴ , شهریور ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید