چاقها خوردن این ۹ غذا را فراموش کنند-هوران

چاقها خوردن این ۹ غذا را فراموش کنند

خوردنی که شما به طور روزانه مصرف می کنید می توانند بر روی سیستم بدن شما و برنامه ریزی که برای کاهش وزن دارید تاثیر به سزایی بگذارند.

مواد خوردنی مصرفی با توجه به ارزش خوراکی، میزان، کالری و انرژی که برای بدن شما دارند می توانند برنامه کاهش وزن شما را برهم بزنند. در ادامه این مقاله از بخش کاهش وزن همراه ما باشید.

چاقها خوردن این 9 غذا را فراموش کنند


توجه به میزان و نوع موادی که از آن ها استفاده می کنید به شما کمک می کند تا هم دارای بدن سالم تری باشید و هم برای رسیدن به وزن ایده آل تان مسیری راحت تر و مناسب تری را طی کنید.

این نکته که خوراک شما می تواند تاثیر عمده ای بر وزن شما بگذارد انکار ناپذیر است. برخی خوردنی ها مانند ماست پرچرب، روغن نارگیل و تخم مرغ به کاهش وزن کمک می کنند اما سایر غذاهای فرآوری شده و تصفیه شده می توانند باعث افزایش وزن شما شود.

 

برای اینکه رژیم غذایی شما برای کاهش وزن نتیجه بدهد باید از این غذا ها دوری کنید:

سیب زمینی سرخ کرده و چیپس

اسموتی و آبمیوه و غذا


نوشیدنی های قندی

نان سفید

شکلات و آبنبات

 

آبمیوه های بسته بندی

کیک و کوکی و شیرینی

بستنی

پیتزا

چاقی


نوشیدنی های کافئین دار پر کالری

در انتها امیدواریم که از مطلب «چاق ها خوردن این غذاها را فراموش کنند» خوشتان آمده باشد و نکات خوبی را از آن آموخته باشید. برای مشاهده‌ی سایر مطالب می‌توانید به سامانه جامع سلامت و بهداشت هوران مراجعه کنید.

بشتر ببینید
6 نکته مفید برای رفع عارضه خشکی پوست

۳ , شهریور ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید