ویژگی های ۱ آرایشگاه داماد خوب-هوران

ویژگی های ۱ آرایشگاه داماد خوب

برای خودتان یه آرایشگاه عالی پیدا کنید تا کنار زیبایی عروس خانم به چشم بیایید. زمانی دامادها صبح روز ازدواج به سلمانی محل‌شان می‌رفتند و موهای‌شان را کوت\اه و صورت‌شان را اصلاح می‌کردند و این می‌شد تمام آنچه یک مرد برای آراستن ظاهرش در مراسم ازدواج انجام می‌داد اما در این ۱۰ سال اخیر آرایشگاه‌های مردانه با تبعیت از جدید‌ترین متدها و مدل‌های پیرایش مردان در تمام دنیا برای مراسم ازدواج خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند. اگر دوست دارید اول از چنین خدماتی بهره‌مند شوید بعد لباس دامادی به تن کنید این راهنما را مو به مو بخوانید. در ادامه این مقاله از بخش عروس و داماد هوران همراه ما باشید.

 

ویژگی های 1 آرایشگاه داماد خوب


چطور یک آرایشگاه داماد خوب پیدا کنیم؟

۱. از تجربه دیگران در انتخاب آرایشگاه داماد استفاده کنید. ببینید ازنزدیکان‌تان چه کسی مدل موی دل‌خواه‌تان را دارد و آیا این مدل روی سر او تمییز و بی‌نقص در آمده است؟ اگر این دو ویژگی را در مورد موهای کسی پسندیدید از او بپرسید موهایش را کجا کوتاه کرده و یک‌بار به آنجا بروید و کوتاه کردن موهای‌تان را به آن آرایشگر بسپارید.


۲.از اینترنت برای آرایشگاه داماد کمک بگیرید. بسیاری از آرایشگاه‌های مردانه در شبکه اینترنت پایگاه دارند که می‌توانید با مراجعه به این پایگاه‌ها خدمات این سالن‌ها و نمونه‌های کار آنها را ببینید. همچنین فروم‌های (اتاق های گفتگو) مختلفی برای صحبت کردن درباره استایل دامادی وجود دارند که سرزدن به آنها هم خالی از لطف نیست.


۳.سالن آرایشگاه داماد را از نزدیک ببینید. سری به سالن‌هایی که پیدا کرده‌اید بزنید و ببینید کیفیت کار آرایشگر، بهداشت سالن، زیبایی سالن و طرز برخورد پرسنل چگونه است. برخی سالن‌ها فقط به دلیل شناخته شده بودن در محل سرزبان هستند و شاید اگر خودتان به آنها مراجعه کنید از کیفیت کار، برخورد و بهداشت پرسنل خوش‌تان نیاید.

ویژگی های 1 آرایشگاه داماد خوب


۴.سالن  آرایشگاه دامادرا بپسندید. یک سالن خوب سالنی است که پرسنل آن با شما رفتار محترمانه‌ای دارند زیرا از اینکه شما آنها را انتخاب کرده‌اید خرسندند. از طرفی مدیر یک سالن زیبایی باید بتواند محیط را کاملا تمیز و با طراوت نگاه دارد. وقتی وارد سالن می‌شوید ببینید وضعیت پاکیزگی سرشورها، میزکار، دیوارها، کف و سرویس‌های بهداشتی چگونه‌اند. اگر مدیر سالن به این موارد اهمیت نمی‌دهد دیگر آنجا نروید زیرا در سطح شهر سالن‌دارهایی هستند که به حداقل‌های حقوق مشتری اهمیت می‌دهند.

بشتر ببینید
چرا دختران جوان به مردان مُسِن و بالای 60 سال تمایل دارند؟

۵.کار آرایشگاه داماد را بپسندید. بعد از انتخاب سالن باید به کار آرایشگر توجه کنید.ضمن مشاهده مهارت دست او ببینید می‌تواند سریع و بدون سردرگمی کاری که از او خواسته شده را به نتیجه برساند، دور و برش را تمییز و مرتب نگاه دارد، روپوش و سرو و وضع مرتبی داشته باشد و محترمانه صحبت کند؟ اگر این موارد در مورد آرایشگر صدق می‌کرد و کیفیت کار او را هم قبول داشتید بروید جلو و با او صحبت کنید.


۶. آلبوم کارهای قبل آرایشگاه داماد او را ببینید. این روزها در بسیاری از آرایشگاه‌ها آلبوم کارهای قبلی هر کدام از آرایشگرها وجود دارد می‌توانید حتی آلبوم دامادهایی که این سالن آراسته را از آنها طلب کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن از سوابق آرایشگر نمی‌تواند چندان نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد زیرا عکس‌های داخل آلبوم می‌تواند از هر جایی تهیه شده باشد یا موهای مدل‌های داخل عکس ممکن است توسط فرد دیگری آراسته شده باشند. در مورد اطلاعات سوابق هم معمولا خیلی نمی توانید به گفته های آرایشگرتان اعتماد کنید بنابراین استناد به نتایج فعلی که در آرایشگاه می‌بینید مطمئن‌تر است.


۷.هنر و خلاقیت آرایشگاه داماد را بپسندید. آرایش و پیرایش قبل از این‌که حرفه باشد هنر است. یک آرایشگر ضمن این‌که تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌اش را می‌داند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند تا بهترین و جذاب‌ترین ظاهر را از او بسازد مثلا اگر شما می‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید بتواند این مدل را برای شما نقد کند و بگوید به چه دلایلی موافق یا مخالف است که این مدل را روی سر شما پیاده کند. چنین آرایشگری می‌تواند ظاهر شما را برای روز دامادی مثل یک مدل گیرا و شیک بیاراید.

بشتر ببینید
آموزش گریم داماد 1

آرایشگاه داماد


۸.مدارک او را چک کنید. بسیاری از سالن‌ها در تبلیغات خود از متدها و مدارک به روز بین‌المللی صحبت می‌کنند اما در واقع فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ای را دارند. اگر سالن یا آرایشگری در مورد مدارک و متدهایش ادعایی دارد حتما روی دیوار دفتر مدیر سالن دنبال اسناد این ادعاها باشید. در غیر این صورت باید پول تبلیغات کذب را به این سالن بدهید و مشابه خدمات آن‌ها را می‌توانید در سالن‌های معمولی‌تر هم داشته باشید.


۹.نظر سایر مشتری‌های آرایشگاه داماد را بپرسید. حتما در سالن مشتری‌هایی حضور دارند که از قبل به این سالن مراجعه می‌کنند کنار آنها بنشینید و در مورد سالن و آرایشگاه مورد نظرتان از آنها بپرسید. این افراد می‌توانند معایب یا محاسن کار سالن یا آرایشگر را در اختیارتان قرار دهند و به نکاتی اشاره کنند که شاید فکر خودتان به آن نرسیده باشد.


۱۰. از آرایشگاه داماد خدمات آزمایشی بگیرید. اگر سالن و آرایشگری را انتخاب کردید حتما چند ماه قبل از عروسی خدماتی که از او می‌خواهید را امتحان کنید تا ببینید کیفیت کار و نحوه عملکرد آرایشگر دقیقا چگونه است. ممکن است آرایشگر موقع شستن سر یا اصلاح صورت‌تان خیلی خشن و باعجله بخواهد کارش را یک‌جوری تمام کند یا این‌که اصلا نتیجه کار او را نپسندید و ترجیح بدهید پول‌تان را در سالنی دیگر خرج کنید.


۱۱.امکان انجام خدمات دل‌خواه‌تان در آرایشگاه داماد را جویا شوید. کوتاهی مو، اصلاح صورت، برداشتن ابروهای پرپشت، پاکسازی پوست، بخور، رنگ مو، گریم صورت، اصلاح موهای کم‌پشت، صاف کردن مو، فر کردن مو، خدمات ناخن، ماساژ صورت، سر و بدن، تست استایل و گریم، کمک به پوشیدن و ست کردن کت و شلوار همگی می‌تواند در یک آرایشگاه امروزی به شما ارائه شوند.

ویژگی های 1 آرایشگاه داماد خوب


خدمات یک آرایشگاه داماد چند؟

اگر بخواهید به آرایشگاه‌هایی که سرویس دامادی ارائه می‌دهند مراجعه کنید می‌توانید تمام خدماتی که در بالا به آن اشاره کردیم را به صورت یک‌جا از حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان دریافت کنید. توجه داشته باشید که این خدمات اگر به صورت تک به تک بخواهند ارائه شوند در مجموع هزینه بیشتری را به شما تحمیل می‌کنند بنابراین به نفع‌تان است که کل پکیج را یک‌جا در قراردادتان با آرایشگاه انتخاب کنید. اگر هم بخواهید در یک آرایشگاه معمولی در مناطق متوسط یک اصلاح سر ساده داشته باشید فقط ۱۰ هزار تومان کارتان را راه می‌اندازد. البته کوتاهی مو در آرایشگاه‌های مردانه که کلاس کاری بالاتری دارند حدود ۴۰ هزار تومان آب می‌خورد.

بشتر ببینید
راهنمای کامل انتخاب آتلیه عکس و فیلم عروس 1

من یک مرد هستم! گریم، ماساژ و آرایش مو آرایشگاه داماد یعنی چه!

بسیاری از آقایان تصور می‌کنند خدمات ذکر شده در بالا تنها مختص خانم‌ها هستند اما این آقایان باید بدانند که خوش‌تیپ‌ترین خبرسازها تمام این اقدامات را انجام می‌دهند و بعد جلوی دوربین حاضر می‌شوند .

مثلا اگر آرایشگر به شما پیشنهاد گریم می‌دهد این به معنی خط چشم کشیدن و قرمز کردن گونه‌های شما نیست بلکه افراد متخصص حاضر در سالن چهره شما را با تکنیک‌های گریم متعادل می‌کنند.

چنین متخصصانی می‌دانند چطور با استفاده از مواد گریم اوج جذابیت چهره یک فرد را به بیننده منعکس کنند. مثلا اگر فرد دور چشم‌هایش چروک دارد، بینی‌اش کمی پهن است اما فک استخوانی مردانه و جذابی دارد گریمور ضمن تعدیل دو اشکال جزئی صورت، فک او را بارزتر نمایش می‌دهد.

در مورد خدمات ماساژ و پاک‌سازی هم باید به شما بگوییم که این دو اقدام طراوت و شادابی پوست جوان شما را حفظ می‌کنند و با توجه به فشارهای ناشی از مقدمات جشن عروسی سبب تسکین و ایجاد حالت ریلکسیشن در جسم و روح شما می‌شوند. امروزه افراد متخصص در سالن‌های زیبایی مردانه حضور دارند و تمام این خدمات را ماهرانه برای آقایان شیک و خوش استایل امروزی انجام می‌دهند.

Source: noarou


۱۵ , مرداد ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید