نکات انتخاب ۱ لباس خوب برای داماد-هوران

نکات انتخاب ۱ لباس خوب برای داماد

اهمیت کت و شلوار از لباس عروس خانم کمتر نیست. در ادامه این مقاله از هوران همراه ما باشید.

لباس داماد

پیداکردن کت و شلواری مناسب با شخصیتتان یقینا امر دشواری می باشد. در ادامه نکاتی را بازگو می کنیم که بتوانید این کار را انجام دهید.کت و شلوار دامادی از برترین بخش های ازدواج می باشد.اما در نظر داشته باشید که تنها کت و شلوار نیست که به آن احتیاج دارید. می بایست فهرستی از وسایل و لباس های مورد نیازتان را داشته باشید.


نکات مهم در انتخاب لباس داماد

کت شلوار دامادی، دستمال گردن ، البته این با توجه به سلیقه شماست. پیراهن، جلیقه زیر کت، جوراب ساق کوتاه، کفش دامادی، زیر پیراهن، عرق گیر، بند شلوار، دکمه سر آستین، کمربند، گل یا روبان جیب کتتان که میبایست با دسته گل عروس تناسب داشته باشد.

به منظور خرید کت و شلوار دامادی رنگ های رسمی مانند مشکی، سرمه ای و یا زغالی تیره را انتخاب کنید. این گونه رنگ ها با لباس سفید عروس در تضادند و نمای زیادتری را دارند.

دکمه سردست های براق و رسمی، شکل رسمی تری را به تیپتان می دهد. اگر انتخابتان یکی از رنگ های تیره می باشد حتما پیراهن زیر کتتان را از رنگ های روشن مانند آبی روشن، خاکستری روشن و سفید برگزینید.


نکات کلیدی و قابل اهمیت

۱) زمان انتخاب کت و شلوار سلیقه هیچ کس را مد نظر قرار ندهید، جز خودتان و همسرتان.


۲) مد را کنار بگذارید، بسیاری از دامادها فقط به دنبال مد می گردند این در حالی می باشد که امکان دارد یک مدل ساده یا طرحی قدیمی چندین برابر زیباتر باشد.

بشتر ببینید
چگونه بهترین آرایشگاه عروس را انتخاب کنیم؟

نکات انتخاب 1 لباس خوب برای داماد


۳) چه مدلی مناسب می باشد؟ پاسخ به این سوال چندان راحت نمی باشد.گهگاه کت شلواری را می پوشید که به نظرتان زیبا می آید و این گونه نیز هست.

نکات انتخاب 1 لباس خوب برای داماد


۴) رنگ های مناسب برای ست : پیش از دهه ۸۰ میلادی تنها رنگ مشکی روی بورس بود، در حال حاضر نیز رنگی کلاسیک و رسمی به حساب می آید، پس از آن علی الخصوص در سال های اخیر بسیاری از این سنت ها از بین رفته است.مقداری سلیقه وحوصله نیاز دارد.رنگی را برگزینید که با موها، چشم ها و پوستتان بیاید. ضمن اینکه جلوه شان را نیز بیشتر نماید. توصیه می کنیم زیر نور خورشید و لامپ مهتابی رنگ کت شلوارتان را مورد بررسی قراردهید تا کامل رنگ آن را مشاهده کنید.


۱۵ , مرداد ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید