۳ نکته برای آرایش لبها-هوران

۳ نکته برای آرایش لبها

آرایش لبها می تواند به جذابیت و زیبایی صورت اضافه و یا آن را کم نماید. نزدن رژ لب بهتر از زدن آن به طور نامرتب یا با رنگهای نامناسب است. با رژ لب میتوان فرم لبها را زیباتر و اصلاح نمود و با سایر اعضای صورت متناسب ساخت. قبل از زدن رژ لب باید لبها کاملا تمیر باشند. در ادامه این مقاله از بخش آرایش مو و صورت هوران همراه ما باشید.

فوندیشن یا پورد معمولا روی لبها هم زده میشود. یادآوری می شود که رژ لب نباید از لبی به لب دیگر زده شود. باید کاملا اختصاصی باشد و در صورت استفاده دو نفر یا بیشتر میتوانید برای پاک کردن آن از گوش پاک کن استفاده کنید. برای انتخاب رنگ رژ لب میتوان آن را کنار لب قرار داد و هماهنگی رنگ را با صورت پیدا نمود.


برای زدن رژ لب، لبها را در آرامش کامل به حالت کشیده و جدا از هم (به حالت لبخند) نگه میداریم.

با استفاده از مداد مخصوص خط لب، اول لب بالا را میکشیم که از گوشه لب شروع و به طرف وسط ادامه می یابد سپس لب پایین را میکشیم. رنگ مداد لب را کمی تیره تر از رنگ خود رژ انتخاب کنید.

بعد از تعیین رنگ مناسب، رژ لب را ابتدا به لب بالا و سپس به لب پایین میزنیم. توجه داشته باشید که با آرایش ترمیمی درست میتوان فرم لبها را به صورت دلخواه نشان داد.

لبها


آرایش لبها

۱- با یک مداد همرنگ لب، کمی بالاتر از خط طبیعی لب خط لب بکشید تا دهان بیشتر جلوه کند.

بشتر ببینید
چگونه باروری را در مردان را افزایش دهیم؟ 3 روش اصلی

۲- یک قلم موی لب را به رژ لب مورد علاقه تان آغشته کنید و روی لبها تا مرز خطی که کشیده اید بمالید

۳-برای منعکس کردن نور و پر نشان دادن لبها از یک براق کننده متالیک استفاده کنید. برای بیشتر قلوه ای کردن لب، روی لب پایین بیش از لب بالا براق کننده بمالید.

۴- با یک مداد هایلایت لب کمی بالاتر از خط لب را هایلایت کنید اما اصلا رنگ به منطقه هایلایت شده نزنید.

آموزش آرایش صورت برای دختر ها (خود آرایی)
نکات آرایشی برای استفاده از سایه چشم

۵- اگر می خواهید خط لب خیلی واضح نباشد می توانید با استفاده از یک اسفنج آرایشی خط دور لبها را ملایم کنید.

3 نکته برای آرایش لبها


استفاده از رژلب های بنفش یا نارنجی

این رنگ ها معمولاً چهره را سالخورده کرده و اگر از انواع پر رنگ آنها استفاده شود، چهره بدی به شما می دهند. مشکی / نارنجی ( بنفش / مشکی) هیچ گاه بر روی صورت جذاب نخواهند بود. این نکته بسیار مهم است.

و اما راه حل

شاید نارنجی بسیار کمرنگ بد نباشد، البته اگر با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد، اما در هر صورت سعی کنید از کمرنگ ترین انواع که با تن قهوه ای همراه هستند استفاده کنید. البته رک و پوست کنده بگویم من نه صاحب فروشگاه لباس های نارنجی هستم و نه رژ لب های نارنجی/قهوه ای می فروشم. رنگ نارنجی معمولاً بر روی پوست زیبا نمی شود. اگر ملزم به استفاده از رژ لب نارنجی هستید حتماً آنرا بر روی لب خود محو کنید.

بشتر ببینید
4 راه برای مرتب نگه داشتن جواهرات

3 نکته برای آرایش لبها


از رنگ هایی استفاده کنید که دارای تن ملایمی از قهوه ای باشند. قرمز باید مقداری آبی داشته باشد تا برو روی پوست رنگ نارنجی را نمایان نسازد. آبی، قرمز را زیباتر می کند و به جوانی و شادابی صورت نیز کمک می کند.

اگر می خواهید لب های پرتری داشته باشید، می توانید رژ لب و یا خط لب خود را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. اگر از براق کننده هم استفاده می کنید یادتان باشد که آنرا فقط در داخل خط طبیعی لب استعمال کنید. با این روش چهره شما ظریف تر شده و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.


۱۹ , مرداد ۱۳۹۹
یکدوسهچهارپنج
Loading...
مریم پاسخ

عالی بود

در حال حاضر شما در وب سایت عضو نیستید